Tavoitteena parempi asiakaskokemus

Asiakaskokemus on saatavien hallinnassakin todella tärkeä, sillä jokainen asiakkaan yhteydenotto on myös mahdollisuus parantaa asiakassuhdetta.

Tapamme toimia

Otamme yhteistyökumppanina saatavien hallinnan eri osa-alueiden kehityksessä aktiivisen roolin ja varmistamme, että toimimme aina vastuullisesti ja kohtaamme asiakkaat arvojemme mukaisesti.
Lue lisää

Meille töihin?

Etsimme aina ammattitaitoisia työntekijöitä, oletko sinä yksi heistä? Jos meillä ei ole avointa työpaikkaa, lähetä avoin hakemus tai rekisteröidy työpaikkavahtiin saadaksesi ilmoituksen uusista työmahdollisuuksista.
Lue lisää

We Care

Välitämme asiakkaistamme, asiakkaittemme saatavista ja asiakkaittemme asiakkaista. Näkemyksemme ja henkilökohtainen lähestymistapamme takaavat, että saatavat maksetaan ja hyvät suhteet säilyvät. Annamme asiakkaillemme mahdollisuuden kehittää ydinliiketoimintaansa sen sijaan, että he keskittyisivät maksamattomiin laskuihin. Missiomme on tehdä liiketoiminnasta luotettavampaa.
Lue lisää vastuullisuustyöstämme