Tapamme toimia

Paras saatavienhallinta on sellainen, jossa perintää ei tarvitse tehdä. Ensisijainen tavoitteemme on saada maksuratkaisu aikaan loppu-asiakkaan kanssa aina ennen perintää.

1. Asiakaskokemus

Asiakaskokemus on saatavien hallinnassakin todella tärkeää. Jokainen yhteydenotto on mahdollisuus parantaa asiakassuhdetta.

2. Läpinäkyvyys ja jatkuva kehittäminen

Monipuolinen ja läpinäkyvä raportointi mahdollistaa yhteistyön seurannan ja liiketoiminnan yhteisen kehittämisen.

3. Vastuullisuus

Autamme pienentämään hiilijalanjälkeä tarjoamalla palveluita, jotka mahdollistavat tehokkaan ja ympäristöystävällisen toiminnan. Kannamme myös sosiaalista vastuuta auttamalla maksuvaikeuksissa olevia loppuasiakkaita. We Care.