Sergelin tehokas saatavienhallinta energiasektorilla: asiantuntemus ja halumme kehittyä

Jo yli kahden vuosikymmenen ajan olemme  keränneet merkittävää kokemusta ja osaamista energiasektorilla. Olemme luotettava kumppani pohjoismaisella tasolla,  ja asiakkaamme luottavat kykyymme tarjota korkealaatuisia ja innovatiivisia ratkaisuja. Emme ole vain kumppani energiayhtiöille; olemme osa pohjoismaista liiketoimintayhteisöä ja ymmärrämme hyvin, miten hallita alan haasteita.

Ratkaisuja, jotka tekevät eron 
Olemme työskennelleet energia-alan asiakkaiden kanssa jo vuodesta 2004 ja toteuttaneet erilaisia projekteja, jotka ovat vahvistaneet markkina-asemaamme. Yksi Norjan suurimmista verkkoyhtiöistä, on ollut kumppanimme jo vuodesta 2013. Tämä kumppanuus ei ole vain antanut meille syvällistä ymmärrystä asiakkaamme tarpeista, vaan myös mahdollistanut räätälöityjen ratkaisujen tarjoamisen, jotka hyödyttävät loppukäyttäjää.

Mikä tekee meistä ainutlaatuisen energiasektorilla? 
Roolimme markkinassa ja sitoutumisemme sosiaaliseen ja taloudelliseen kestävyyteen tekevät meistä ainutlaatuisen toimijan. Ymmärrämme, että energian saanti on perusoikeus, ja siksi olemme erittäin tarkkoja varmistaaksemme, että asiakkaidemme asiakkaat eivät kärsi kohtuuttomasti. Yksi esimerkki on prosessimme auttaa yhteiskunnan haavoittuvimpia ryhmiä – vanhuksia ja sairaita – hallitsemaan sähkölaskujaan. Työpajat ja vuoropuheluts kumppaneiden  ja asiakkaiden kanssa ovat auttaneet meitä luomaan ratkaisuja, jotka hyödyttävät kaikkia osapuolia. Erikoistunut energia-asiakastiimimme omaa toimialaosaamista ja työskentelee automatisoitujen prosessien kanssa, jotka varmistavat oikeiden toimien toteuttamisen oikeaan aikaan, tehden meistä luotettavan ja tehokkaan kumppanin.

Kukaan ei halua asiakkaan sähkön katkaistavan, minkä vuoksi työskentelemme aktiivisesti löytääksemme vaihtoehtoisia ratkaisuja niille, joilla on vaikeuksia maksaa. Tämä lähestymistapa ei ole vain vahvistanut mainettamme luotettavana kumppanina, vaan myös edistänyt pitkäaikaisia ja menestyksekkäitä suhteita asiakkaidemme kanssa.

Energiasektorin säännökset 
Energiasektoria säätelevät tiukat säännökset ja lait, jotka määräävät, miten asiakkaita kohdella. Esimerkiksi sähköä ei voida katkaista maksamattomalta asiakkaalta ilman, että ensin käydään läpi sarja laillisesti määrättyjä prosesseja. Olemme myös integroineet energiasektorin lakisääteiset prosessit perintäprosessimme, varmistaen, että täytämme kaikki vaatimukset samalla kun ylläpidämme korkeaa tehokkuutta hallinnassamme. Tämä vaatii äärimmäistä tarkkuutta ja täsmällisyyttä, jotain, mitä olemme hioneet vuosien varrella.

Ideasta todellisuuteen 
Pyrimme jatkuvasti olemaan innovaatioiden eturintamassa energiasektorilla. Esimerkkinä tästä on takaisin laskutukseen -toiminnallisuutemme, joka tehostaa maksukäyttäytymistä, siirtämällä esimerkiksi muodostuneet viivästykorot tai avoimet muistutuskulut seuraavalle laskulle. Tämä parantaa huomattavasti avointen pienten saatavien maksamista ja helpottaa asiakkasta laskujen maksuissa.

Olemme myös kehittäneet API-pohjaisia integraatioita, jotka mahdollistavat asiakas- ja maksutietojen automaattisen päivittämisen reaaliajassa. Tämä on ratkaisu, joka ei vain lisää tehokkuutta, vaan myös parantaa asiakaskokemusta tekemällä prosessista läpinäkyvämmän ja käyttäjäystävällisemmän.

Tulevaisuuden näkymät
Energia-alan osaaminen ja toimialakohtaisen tietotaitomme kehittäminen kuuluu olennaisena osana toimintaamme ja olemme päättäneet olla yksi johtavista toimijoista tällä alalla. Näemme selkeän trendin kohti lisääntynyttä digitalisaatiota ja automaatiota, johon olemme hyvin varustautuneet innovatiivisilla ratkaisuillamme ja vahvalla vastuullisuuteen keskittymisellämme.

Jatkamme palveluidemme kehittämistä vastaamaan asiakkaidemme ja markkinoiden muuttuvia tarpeita. Tavoitteenamme on olla täyden palvelun tarjoajaksi koko arvoketjulle, aina laskun lähettämisestä maksusuoritukseen, varmistaen, että asiakkaat saavat aina parasta mahdollista palvelua.