Me Sergelissä toivotamme sinulle lämmintä ja iloista kesää ja pohdimme vuoden alkupuoliskoa ja edistymistämme pohjoismaisena yrityksenä. Iso kiitos asiakkaille, yhteistyökumppaneille ja työntekijöille. Nyt odotellaan syksyn haasteita ja mahdollisuuksia!
Kesän ja lomakauden lähestyessä haluamme käyttää hyväksi tilaisuutta toivottaa teille kaikille lämmintä ja iloista kesää. Se on rentoutumisen, palautumisen ja ikimuistoisten hetkien luomisen aikaa rakkaiden kanssa.
Viime aikoina on tapahtunut paljon, ja Sergel on ottanut suuria harppauksia eteenpäin pohjoismaisena yrityksenä ja yhteisessä kehityksessä. Kesä antaa meille mahdollisuuden katsoa taaksepäin saavutuksiamme vuoden kuuden ensimmäisen kuukauden aikana. Olemme jatkaneet muutosmatkaamme ja edenneet suhteellisen tuntemattomasta toimijasta halutuksi kumppaniksi, mikä on johtanut uusiin sopimuksiin sekä paikallisesti että pohjoismaisella tasolla. Sitoutumalla ja ponnisteluilla muutamme sanamme teoiksi.
"Olen iloinen voidessani kertoa teille, kuinka pitkälle olemme päässeet painopistealueillamme Suomessa tähän mennessä. Olemme kehittäneet verkkoratkaisujamme maksamisen helpottamiseksi ja tarjonneet uusia maksutapoja loppuasiakkaille. Olemme myös tarjonneet alustan täysin digitalisoidulle kommunikaatiolle, jonka tavoitteena on minimoida hiilijalanjälkemme vähentämällä fyysisiä kirjeitä merkittävästi vuoden 2024 loppuun mennessä", sanoo Suomen toimitusjohtaja Kristiina Airaksinen.
"Vuoden ensimmäinen puolisko on ollut kiireinen perintäalalla Norjassa ja olen erittäin ylpeä siitä, että Sergel on houkutteleva toimittaja markkinoilla, joille meitä ei ole koskaan aiemmin kutsuttu niin moneen tarjouskilpailuun kuin nyt. Näemme myös, että keskittyminen pohjoismaiseen yhteistyöhön luo kehitystä ja innovaatiota useilla alueilla, mikä antaa asiakkaillemme etua", sanoo Norjan toimitusjohtaja Sven Ingebretsen.
Ruotsissa olemme jatkaneet panostusta liiketoiminnan kehittämiseen ja asiakaspalvelumme tehostamiseen. Olemme varustautuneet tulevaisuutta varten korkealla automaatiolla, samalla kun meillä on erittäin hyvät vasteajat ja korkea asiakastyytyväisyysindeksi. Mittaamme asiakastyytyväisyyttä aina tapausten käsittelyn päätyttyä ja olen ylpeä siitä, että saamme erittäin korkeita lukuja, mikä on merkki siitä, että "We Care" läpäisee kaiken tekemämme jokaisessa kontaktissa", sanoo Laila Svahn, toimitusjohtaja, Ruotsi.
"Olemme pohjoismaisten kollegojemme tavoin jatkaneet sellaisten ratkaisujen käynnistämistä ja käyttöönottoa Tanskassa, jotka virtaviivaistavat ja optimoivat yhteistyötä asiakkaidemme kanssa ja ei vähiten loppuasiakkaidemme itsepalveluratkaisuja. Kiinnostus Sergeliä kohtaan on lisääntynyt kumppanina, ja haastamme olemassa olevia ratkaisuja ja sopimuksia Tanskan markkinoilla", sanoo Tanskan toimitusjohtaja Klaus Reimer.
Odotamme syksyä suurella odotuksella. Paljon on meneillään, ei vähiten tapahtumamme, jossa puhumme pohjoismaisten markkinoiden taloudellisesta kehityksestä sekä strategisesta asemastamme. Jatkamme myös keskittymistä liiketoiminnan kehittämiseen ja uuteen teknologiaan – ennen kaikkea tekoälyyn, automaatioon ja digitalisaatioon. Tämän lisäksi jatkamme jo aloitettua visio- ja strategiatyötä vahvistaaksemme entisestään asemaamme pohjoismaisena täyden palvelun kumppanina.
Haluamme esittää suuret kiitokset kaikille asiakkaillemme ja kumppaneillemme jatkuvasta tuestanne ja luottamuksestanne. Suhteemme ja yhteistyömme ovat olleet inspiraation lähde ja tarjonneet arvokkaita näkemyksiä siitä, kuinka voimme jatkuvasti parantaa palveluitamme ja suhteitamme. Haluamme myös kiittää kaikkia työntekijöitä hyvästä työstä. Nyt odotamme syksyä, valmiina uusiin haasteisiin ja mahdollisuuksiin.
Sergel toivottaa hyvää kesää!