Myyntireskontra

Vapauta resurssit ydinliiketoimintaan

Myyntireskontra

Ulkoistamalla meille myyntireskontran ja siihen liittyvän maksujen seurannan saat automatisoidun ja tasaisen prosessin nopeuttamaan yrityksesi kassavirtaa ja vapautat omat resurssit ydinliiketoimintaanne.

Myyntireskontran ulkoistamispalvelumme kattaa:

      1.       Automatisoidun  tilitapahtumien käsittelyn

      2.       Saatavien valvonnan

      3.       Erääntyneiden saatavien käsittelyn 

      4.       Maksumuistutuspalvelun

      5.       Maksusopimuksen tekemisen yhdessä asiakkaasi kanssa

      6.       Kattavan asiakaspalvelun

      7.       Ajantasaisen raportoinnin

 

Hoidamme päivittäin tilitapahtumien käsittelyn ja saatavien valvonnan. Mikäli asiakkaasi suoritus on syystä tai toisesta erääntynyt, hoidamme maksumuistutukset, maksusopimukset ja tarvittaessa siirrämme saatavasi oikeudelliseen perintään. Nopea reagointi ja ajantasainen myyntireskontra parantavat yrityksesi asiakasuskollisuutta. Myyntireskontrapalvelumme siirtää laskutetut myyntitapahtumat yrityksesi kirjanpitoon, josta raportointi on mahdollista yhdessä sovitulla aikataululla. Raporteilta saat nopeasti myynnin ja reskontran kokonaiskuvan.

Ulkoistamalla meille myyntireskontran maksimoit yrityksesi nopean rahan kierron. Valitsemalla myyntireskontrapalvelun voit lyhentää todellista maksuaikaa merkittävästi. Kotiutamme myyntisaamisesi tehokkaasti ja hoidamme kaikki siihen liittyvät toimenpiteet laadukasta ja ystävällistä asiakaspalvelua unohtamatta. Myyntireskontramme on yhteydessä laskutukseen ja kirjanpitoon, joten tapahtumat päivittyvät reaaliaikaisesti myyntireskontran ja kirjanpidon välillä.

Palvelumme on muokattavissa siten, että se tukee yrityksesi rutiineja ja toimintatapoja.

Myyntilaskutusprosessi_kaavio_4_Fi